Välkommen till sjukträsk...

Ytterligare en har trillat dit, märks visseligen inget på allmänntillståndet, men Angelina tempade en bit över 38 nu på eftermiddan... suck pust och stön!!!!
Nu ska ju jag jobba natt i morgon, så jag slipper ju vabba iallafall!!
Elias ligger på stadiga 38,5, varken bättre eller sämmre...

Va upp till mamma på fm, så vi har dragit i gång hela biten med bodelning...
Jobbigt, men det måste ju göras...

Har inte så mycket att förtälja om dagen, va in på konsum hemma på byn idag, och där har nog tiden stått stilla de sista 20 åren...
det enda som flyttats tror jag är godis hyllorna...kan ha fel...
Eller, personalen har väll oxå möjligtvis bytts ut, ingen jag kände igen iallafall...

Sitter nu och väntar in att barnen ska somna och sen ska jag...
Jaaa kanske fortsätta med min spännande dag...
med andra ord gå upp, ta den bärbara och krypa upp i soffan och göra ingenting...

Nä, nu ska ni få slippa dravlet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0