snabbjobbat...

Mitt pass började 14 och skulle sluta 20...
vi hade APT kl 13 och kompade sen ut :-) så 2 timmar på jobbet vart det :-)
Ska kompa ut i morgon oxå, jobbar 7-17 i morgon, men tänkte nog kompa ut vid lunch...
Måste ju nämligen besöka Birsta och införskaffa nåt lämpligt att ha på min kusins bröllop på lördag, jeans kanske inte passar så bra...

Satt igår och påbörjade bröllopskortet som jag tänkt göra själv...
framsidan är klar, men det känn som att det är innehållet som är viktigast, och jag kommer inte på nåt fint att skriva...
men det löser sig...

Har inte så mycket mer att tillägga för tillfället...
ganska meningslöst dravel..jag vet
men det skiter jag i :-)
 

kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas ni får en kulig o lyckad dag i dag o feber h-vetet håller sig borta!!



Kram

2009-01-24 @ 15:14:26
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0