sjukt varde här...

Elias vaknade inatt, brännhet...
39,3 i morgon temp
 Sick In Bed så han ligger nerbäddad i soffan och är allt annat än pigg :-(
Så nu har jag en svag förhoppning om att han vill att farmor kommer och är tillsammans med honom på em, så att både jag och Peter kan jobba, jag har en obligatorisk handledning nu på em, som jag gärna är med på, och Peter har ju varit sjukskriven halva sin anställningstid på menigo, så han kan ju inte gärna vara hemma med VAB.

Jacob är i vilket fall på skolan, med skidor, andra dan de har skidor på schemat, vilket jag tycker är bra...Jacob är nog inte riktigt överens med skidorna ännu, så lite lätta protester här på morgonen...
men vi måste väll ut och åka skidor så de får träna lite mera även hemma...
har alltid hatat längdskidor själv och bara åkt iabsoluta nödfall...när lärarna tvingade en, vilket gör att jag själv inte stått på ett par sedan i sexan då kanske...

                                                                                 Skiing 

Nix, nu är det dax för morgonduschen medan kaffet kokar...

seeyou!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackarn.. hoppas E mår bättre nu! hade jag vart piggare hade jag kunnat komma! du får nu inte glömma att jag mer än gärna vill åka skidor med de dina!! Jag har fått det på hjärnan nu..(lär väl sluta med att jag köper ett par för att sen låta dem stå i boden då jag inser efter en kvarts åk att det fortfarande inte är särskilt skoj att åka längd...) men jag ska och vill!! :) kram lillasyster

2009-01-27 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0