sen kväll med Linda...

      Som vanligt har jag svårt att lägga mej i tid...
Funderar över det mesta och precis som barnen så behövs det ju inte mycket för att det ska vara ett legalt skäl att våga vägra sängen...
I kväll har vi i allafall roat oss med att fixa laptopen som legat oanvänd i ca 6 månader pga att den inte hittat nätverk...
och istället för att fixa det så flyttade vi ner till den stationära...
Nu när vi fick tummen ur så tog det oss kanske 20 minuter så var det fixat och laptopen är åter på köksbordet :-)
Sen så har jag försökt övertyga Peter om att det inte är så smart att bryta sjukskrivningen 2 veckor för tidigt...
Han lyckades klämma hälen mellan trucken och en pelare på jobbet, vart inga frakturer men väl en rejäl klämmskada som vägrar gå till sig...
Han kan ff inte stödja riktigt på foten men ska promt jobba ändå, medans jag tycker att han kan vara hemma ett par dar till för säkerhets skull...
men jag märker väll i morgon om han ligger kvar i sängen eller int enär min klocka ringer...

I morgon ska jag hem till mamma ensväng, ska hjälpa henne med lite papper som måste in till banken...
Det är inte bara sorgen som ska tas tag i efter ett dödsfall...
det ska papper än hit och än dit oxå, det är helt sjukt...
Men tids nog så är sånt klart oxå...

nej, nu ska jag sluta planera framtiden och allt jag vill göra och istället planera lite kort siktigare...som tex min väg ner till sängen...
men den känns lång nu...(vägen dit alltså...)

Syster...sluta fundera och skrid till verket...du vet ju vad du vill innerst inne... :-D
Och jag lovar att Peter hjälper till med soffan, jag kan nog bära en och annan kudde jag oxå ;-D
om du kokar kaffe vill säga!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag har ju lovat er fritt kaffe hos mig i all evighet..så det kanske händer grejer;)

2009-01-19 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0