så var julen över och så mycket med den....

Har knappt reflekterat över jul/nyår i år, vi har ätit julmat och tomten har kommit, för barnens skull...
precis som pappa skulle ha velat att vi gjorde, det vet jag, även fast han inte är här och kan säga det.
som vanligt blev barnen överösta med julklappar, också precis som pappa alltid velat att det skulle vara...
Jag och min syster har nog varit ofantligt bortskämda, men då tänker jag inte på alla grejer som vi alltid fått, utan den kärlek som vi alltid varit omringad med!!!
Vi har aldrig behövt tvivla en sekund på varken mamma eller pappas kärlek, det har alltid varit naturligt, alltid funnits där, jämt, varje dag och varje sekund...
Nu är pappa borta, för alltid...
Det gör så ont, en fysisk smärta som är enorm, det tar aldrig slut, det molar en tomhet konstant...
Samtidigt så vet jag att pappa finns med oss...
som Elias sa...-morfar finns alltid i våra hjärtan...
och ja, det gör han för nu och alltid...

har inte avgett nått nyårslöfte iår, brukar visserligen inte göra det heller, men finns det nåt jag önskar att jag kunde lova och hålla så är det att alltid ge mina barn den trygghet och kärlek och respekt som jag av mina föräldrar under mina 30 år...

Kommentarer
Postat av: Nikita

Beklagar verkligen :(:(



Tänkte höra om du vill komma på gangstar party igen den 15feb? isf kan du anmäla dig i min blogg, har gjort ett inlägg för det.

Tror ulrika kommer också.

kramar

2009-01-08 @ 10:00:57
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0