Bröllop...

Ska till Stöde på bröllop, ska bli kul faktiskt, det är min kära kusin som ska till altaret den här gången...
I går låg jag i säkert 100 graders feber och mådde räven, trodde knappast jag skulle klara av den här dagen, men jag stoppade i mig alvedon det fösta jag gjorde i morse, och jag är redo :-)
Fick för mej att jag skulle fixa håret lite mer än vanligt...
ringde Helene, o ja, hon hade skruvlocktång...
Peter for och hämtade (att jag sen råkade hitta min egna i toalettskåpet sedan väljer jag att inte förtälja för min man)
ska jag vara ärlig så visste jag inte 100 om jag hade en eller inte...
så nu är håret lockigt...
tog sitt lilla tag att gå igenom allt själv...
men det gick det oxå!!
Lasse kommer och hämtar oss om ca 1 timme, och allt jag har kvar att göra är att stoppa ner kortet i kuvertet...
och välja ut ett halsband!!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0