Vinter...

Måste ju säga att trots snöskottning o hala vägar så är jag glad att vi för en gångs skull fått en RIKTIG vinter :-)
De senaste 2 dagarna har varit kanon dagar med sol o några minus grader!!
Har ju givetvis hunnit ut några svängar med barnen också...






Och trots att jag jobbar natt i helgen så kravlade jag mig upp och iväg till skridskoplan idag, var ju så fint så det gick ju inte att sova bort hela dan :-)



Mitt skrisko proffs :-)  (ja mamman är stolt över snabba framsteg på skrillerna...)

                  



Peter tog precis barnen med sig och for på ICA så att jag skulle få vila...och vila gör jag ju, sitter ju iallafall still i soffan ;-)
Nä, dax att ladda inför en ny natt på jobbet, men nu är ju en gjord iallafall :-)

Måste bara flika in, det finns bra mycket underligt folk i denna värld, och vissa kan man ju fundera på om de supit sönder allt som nån gång förmodligen fanns innanför pannbenet...
Ja va med om en halvlustig sak idag faktiskt... eller kanske snarare patetisk...
nä, jag vet inte i vilken kategori jag ska sortera in händelsen i, så medan min hjärna jobbar på det så ska jag kanske inte nämna så mycket mer om händelsen här, man vet ju aldrig vem som hittat hit...

Nu ska jag ta och blunda en stund eller två innan det är dax att starta upp den allsmäktige blå riddaren och bege sig mot staden ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0