trötter...

Så var det torsdag igen , som vanligt den här tiden i veckan...
Har dragit igång ett jätteprojekt här hemma...
Jacob och Elias ska dela gillestugan, ha varsin del som sovrum, vilket innebär ommålning, panelen ska bli vit...
Jacob hade en önskan om gröna väggar, men där gick gränsen för mamman...
för att kunna måla om nere så måste vi ju tömma hela gillestugan, vilket innebär en herrejisses massa möbler o prylar överallt...
Så Jacob har fått flytta tillfälligt in i Elias rum så vi kunde börja med att flytta upp datorn, att fytta datorn i sig är ju inget problem, problemet uppstår snarare när vi kommer till alla dessa j**** kablar o sladdar som ska dras om, vi har ju telia till allt, vilket innebär att om vi rycker sladdarna och inte får till drgningarna på tillfrdsställande sätt omg så blir vi utan ALLT!!!
Känns inte som att jag är redo för den...
Så summa summarum av detta dravel så ser det ut som kriget här hemma :-( och på lördag ska vi ha middagsgster här hemma...
mamma fyller år, så jag ska laga middag och hon ska firas här...mitt i krigszonen...
men det går säkert det oxå:-)
från det ena till det tredje så är jag så j*** godissugen nu, har en svag förhoppning om att min man får för sig att göra en statoil resa så här på kvällskvisten, men det lär nog inte hända :-(

Nix, nu ska här målas...(ska kolla in min man som målar iallafall...arbetsledare behövs oxå :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0