torsdag morgon...

Så var det torsdag, har inte sett fram emot den här torsdagen specellt mycket, men nu är den här och det är bara att göra det bästa av den och framförallt hoppas på det bästa...
Det jag hatar allra mest här i världen är att bli besviken,  den känslan fixar jag inte...
Kan inte riktigt hantera den utan istället så backar jag...
Och har jag väl kommit till den punkten så är det inte säkert att jag nånsin kliver fram igen...
Idag så känns det som att jag kommer att få veta en del sanningar om andra...
På gott och ont så är det iallafall bättre att veta vart andra står än att lita på vem som helst...

Det är komplext, men om en människa sårar mig så finns taggen alltid kvar...
även om livet fortsätter så finns det alltid kvar...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas allt gick bra! Kram

2009-02-13 @ 06:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0