lördag kväll...

Så har vi firat mammas födelsedag
Jag gjorde middag här hemma också kom de ner hit och åt, kyckling o ris med sås och rattatouille (hur nu det stavas...)
mamma fick supébiljett till wallmans salonger och eftersom att min moster fyller nu i februari oxå så passade vi på att gratta henne oxå, samma present :-)
Hoppas bara de får kul nu då :-)

Nu ska vi äta hummer och räkor och lite ost o kex till schlagern, sen så ska barnen i säng, och jag lär inte bli så mycket efter dem jag heller :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ikväll:) underbar mat och bästa sällskapet. Kram sis

2009-02-08 @ 00:22:27
Postat av: Josefin

Tack för i går. Jättetrevligt och supergod mat. =)

Kram Josefin

2009-02-08 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0