dax att sova...

Är trött, dax att sova, de goda intensioner jag hade i början på kvällen , att lägga mig i tid, ja de försvann...
fastnade i tv soffan, ena ögat på tv:n o andra på datorn...
Har ingen ro i kroppen, det "kryper"i magen...
olust kanske, firat mammas födelsedag, och pappa var inte med, det är väll det som kommer nu, insikten...
och den är jobbig, kommer med jämna mellan rum, man kan inte förtränga hela tiden, tänka på annat...
utan verkligheten kommer i kapp...
Undrar när det går över, och då menar jag inte saknaden, för den kommer alltid att finnas...
utan den totala ångesten som griper tag i en stundvis då man inser vad vi förlorat...
ja, den som lever får se...
På tisdag är det iallafall dax för mitt och systers projekt eller vad man ska kalla det...
Ska bli spännande...

Inser att det inte bara är mammas födelsedag idag, det är även 11 år sen Janne lämnade oss alla oxå...
Så vi har ett ljus tänt för honom idag!!

Du är föralltid en del utav mig....

Kram o godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0