ytterligare en dag i mitt liv...

Poetiskt värre, men inte desto mindre sant för det...
Till min stora lycka och andras stora sorg så har ju den här helgen nått sitt slut( jobbhelg för min del...)
När jag kom hem fick jag höra att det hänt en sån här "ont i magen av olust sak" vill inte gå närmare in på det eftersom att jag inte vet vilka som läser dravlet jag skriver, men i vilket fall hoppas jag att det går bra för den drabbade och att det inte är lika illa som jag tyckte mig förstå!!!! *kramar till dig* och jag hoppas jag får höra att allt är bra med dej i morgon!!!
Annars så har helgen bara bjudit på en massa jobb!!
Just nu har jag gjort en djup dykning i en godis skål jag hittade här i ett skåp, har redan satt i mej alla goda, så jag är inne på de som inte är speciellt goda, men går att äta utan att köjas kategorin...
Nu ska jag soooova!!!!!!!!!!!!!!!!


Ska bara skryta lite först...har fortfarande inte röktett enda bloss...fast så många stackars människor jag skällt på efter min väg...vill inte ens tänka på det ...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Även om du jobbar kan du helt enkelt inte längta tills helgerna är över dear sis! Låt mig njuta;) Hoppas du är ledig fr kv den 26, så vi kan käka lite tårta ilag;) Nu ska jag försöka krypa ned. Sov gott så hörs vi av imorgon! Kram

2008-09-14 @ 23:07:38
URL: http://aneli.blogg.se/
Postat av: Heléne

Hej tjejen!



Vad bra du är!!! Säg bara till om du behöver hjälp eller peppning i ditt nya liv så ska jag bistå efter bästa förmåga. Behöver du ösa ur dig lite skit så finns jag här även för det. Känns som om vi aldrig hörs nu förtiden, men vi kanske kan träffas någon kväll när du är ledig. Nu ska jag iväg på ett föräldramöte på Hugos dagis.

2008-09-15 @ 17:40:58
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0