tillbax at work.....

Men nu är det iallafall sista natten för den här gången... Har lugnat ner irritations nerverna och beter mej som en vuxen o förståndig kvinna... ;-D (för tillfället iallafall...)

har i dag fått shoppa lös riktigt ordentligt, så lyckokänslan är enorm...

* Vinterkängor till Angelina
* Fodrade stövlar till Angelina
* Fodrade stövlar till Jacob       

hade turen att de hade tag 3 betala för 2 på eurosko, så alla 3 paren för endast 854:-  inte helt fel att göra fynd så här emellanåt :-)
Vidare på min inhandlat lista...

*tumhandskar till jacob
*finger handskar till den samme
*mockasiner till Angelina

*Tunn mössa till Elias
*fingervantar 2 pack till Elias
* "cool"(enligt Jacob) mössa o fingervantar
*3 pack fingervantar till Angelina

* Inte mindre än 2 tröjor till mej själv...

* 2 lampor till hallen nere
* massa shampoo o balsam

Måste erkänna att jag är nöjd o framför allt för att jag tycker att vi kom hyfsat billigt undan...

"som sagt...shopping är ett billigt nöjje"...???(ibland iallafall...)

Nu ska jag jobba lite...




Kommentarer
Postat av: Ulrika

GRATTIS..du vann gissningstävlingen i min blogg! Prisuppgifter finns att läsa/hämta hos mig :)

2008-09-29 @ 10:32:47
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0