smartast i familjen...

jag o jacob satt o pratade om lite av varje o på nåt sätt så hamnade han in på att vara smart, efter lite diskussioner hit o dit så var ju jag tvungen att fråga den oskyldiga frågan -men Jacob, vem är smartast av mamma o pappa då???
Efter knappt nån betänketid så kmmer dommen...
-mamma, du är nog smartast i hela familjen...
jag hinner inte ens säga tack så kommer fortsättningen...
-Du är så smart att du skulle kunna köra till ullared fast du blundar...!!!!

japp, det var den bedömmningen , knappast IQ, ej heller EQ kanske kan det falla under SIQ...(shoppingintelligens...???)

Nu ska jag o Angelina sova ner Pippi...

Kommentarer
Postat av: Heléne

HAHAHAHA!!!! Vad han är bra, jag skrattar så jag får ont i magen. Snacka om att träffa rätt på spiken. Känner din son dig sååå väl? Låter som Jacob är smartast... ;-).



Krya på er!

2008-09-19 @ 21:02:09
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

HAHA!! Så sant som det är sagt =D

2008-09-19 @ 22:20:17
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Sis

hahahahaha nu dog jag :D detta var garanterat dagens hljdpunkt!! klockren kille!! o jag håller med ovanstående..oh lord..jacob kan sin sak:D

2008-09-20 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0