sicken da...

Fick göra ett akut besök hos veterinären i dag då våran katt Maja knappt kunde öppna ena ögat
Diagnos: varböld
Upphov: förmodat kattslagsmål
= operation, så nu går min stackars katt omkring med en dumstrut runt huve o inopererade dränerings rör ovanför ögat, ingen vacker syn vill jag lova...
På måndag ska vi tillbaks på återbesök o ta bort rören...
Inget billigt slagsmål kan jag ju konstantera iallafall.... det svider i plåmboken o än är det ju inte över...men huvudsaken är ju att hon mår bättre....
ang. min abstinens så känns det ännu lite bättre idag, har varken mordhotat någon eller slagit nån på käften på hela dan!!! ;-D skämt å sido så har den värsta olust känslan försvunnit, men fortfarandeså behöver jag nåt att göra varje vaken minut...
Å i dag så har jag fått för mycket gjort så nu tänker jag krypa ner o kurera min stackars hals som värker som en flådd gös...
gonatt!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0