löningsdag=shoppingdag...

Ska väll högtidligt börja med att sjunga...

....JA MÅ DU LEVA,
    JA MÅ DU LEVA
    JA MÅ DU LEVA UTI HUNDRADE ÅR.....
HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!

Och denna mycket enkla men vackra hyllningsvisa tillängnas då min kära lillasyster som i dag passerar 25 års strecket och kliver in i en värld närmare 30, där man blir tagen på allvar... ;-D
Jag kan avslöja en hemlighet, när man passerat 25 så går det väldans fort att även nå 30 strecket, ingen hemlighet så långt, men sen , när man har passerat 30 och tillhör familjen L så kliver man in i världen "förevigt ung" och där stannar man ung och föralltid lyckligt medveten om att man inte är mer än 30...

Och till rubriken då...första delen av dan tillbringades i birsta tillsammans med Ulrika o Nils, hade några presenter kvar att införskaffa, hann även med en lunch på charm innan hemfärd...
middag intogs i T med kära familjen!! gott som alltid och trevligt likaså:-)

Nu ska jag försöka göra skäl för min lön...(med andra ord inte sitta här nå mera...)

kramar från arbetsmyran... ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du e rolig du.. jag kommer förevigt vara ung ;) Känner mig inte ett dugg visare..måste ha varit bra nog klok redan innan ;) TACK igen för ALLA presenter!!! Ni är underbara!!! Kramar

2008-09-27 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0