en alldeles jävla vanlig söndag...

Ja, så är det, inget nytt under solen livet går sin gilla gång och traskar på i samma gamla vanliga hjulspår...man är ledig, man jobbar, byter blöja, dricker kaffe, nattar barn, dricker mera kaffe, pratar i telefon, städar lite, lagar mat osv, ni vet...same same but diffrent!!! det enda som är diffrent nu är ju denna sluta röka hysteri som drabbat mej och mina nära... vilket har resulterat i att jag under den gånga veckan pendlat mellan tre olika sinnes tillstånd arg, argare eller argast...så som ni förstår så är jag hett eftertraktad på "vill umgås med" listan ;-) i vilket fall så har det i morgon gått en hel vecka...känns bra faktiskt, nån gång måste ju humöret bli lite bättre oxå, för allas skull :-D...
annars så har dagen inte bjudit på så mycket mer än en snabb tur till stan med zara, sen färgade jag håret och tog tant J till slingare hur resultatet blev vet jag inte riktigt ännu, då mitt hår tar typ 1 dag för att torka!!
jacob har varit hos mormor o morfar, sen direkt på kalas och efetr det kom en kompis hit til honom, Elias for o hälsade på Edward en stund och Angelina har hjälpt pappa och snickra på altanen...
Ja, det var våran dag det och nu är det kväll o snart natt och då får man sova så då har jag snart klarat ännu en dag som fräsch icke rökare... ;-D

Kommentarer
Postat av: Vickis

Hej! Har hittat dig! Vad duktig du är som slutat röka... Det är skit jobbigt men det finns hjälpmedel... Min mor är ickerökare och hon använde de där pillren när hon slutade... Kunde hon och min svärfar så kan du... Drick cola... När du är röksugen, bryt vanan så sticker begäret... //kram

2008-09-07 @ 22:14:08
URL: http://kammonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0