cola, chips o morötter...

att röka är inte bra, det har man ju fått höra i all evinnerlig tid och otid, att man skulle döden dö långt innan utsatt tid om man rökte än om man hade vita fina lungor... har ni hört den här visan...

Jag har aldrig vart på snusen
aldrig  rökat en cigarr
Hallelulja
Mina dygder äro tusen
därav undgår jag frestarens garn....
HALLELULJA!!!!

lite skenheligt kan jag tycka...den är skitkul att sjunga på fyllan, men nu var det länge sen jag hade en sån blecka suesammen med mina kära fulvisesjungande vänninisar.... ;-D *asg så högt att barnen vaknar*
vad jag egentligen skulle komma fram till vet jag inte riktigt, mer än att idag är det jag hatar alla skenheliga djävlar dagen!!! och att jag är kopiöst röksugen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och det ena ger ju som bekant det tredje så därav så hoppar mina små nervtrådar twist med de små grå hjärn cellerna...
och appropå twist, är det nån som kommer ihåg hur man gjorde, förutom att ha ett gigantiskt resår band i fina neon färger spännt emellan 2 personer... tänkte nämligen använda mej av den ädla sporten i min viktkamp här efter sluta röka frossan, så den som känner för lite twist kan ju slå mej en pling...;-D

Och angående rubriken så är det vad jag stoppat i huve istället för ciggen... men en vacker dag kanske det står morötter o vatten ist. då vet ni att jag på börjat mitt twist hoppande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0