Spöregn...

Kolsvart ute också spöregnar det, känns ju upplyftande...
Ska ju visserligen bara vara inne och förtjäna mitt levebröd så det kanske inte har nån betydelse...
Tur iallafall att man inte har depressionsanlag, för det känns som att det skulle kunna vara illa en sån här natt då!
Framför allt när jag inser att jag måste jobba en timme gratis i natt pga den dumma klockan som ska förflyttas tillbaks :-( med andra ord så ska jag sitta vaken på bygget i 13 timmar, det kan jag säga är deprissonsvarning på...
Sen ska jag hem o sova en stund innan jag ska dra mot västra och ett klädparty, för smågangstrar :-) ska bli spännande!!
-du behöver ju inte handla sååå mycket sa Peter idag
-nej, givetvis inte sa jag

Det han glömde var att definiera mycket kontra lite...
syn för han :-D

nope, ska ta och göra någe vettigt, hänga en tvätt eller två kanske...

 med löv from me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0