Nya tider, nya beslut...

Har i det tysta(som vanligt) funderat lite hit och dit angående vissa detaljer i mitt liv och idag fattat ett beslut som känns enormt för mej, men jag tror nog att det kan bli det bästa i längden...
Vad det är förtäljer icke storyn idag, det väntar jag med tills jag pratat och fått godkänt/avslag från de högre makterna :-) men ska saker förändras så måste man ju få "tummen ur" som det så vackert heter, och det är precis vad jag fått idag, tackar gudarna för mailen, hann skicka iväg det nu så då behöver jag  inte  vänta till i morgon och möjligheten att ändra mej har genast minimerats :-) och det kan vara bra det för en sån som är så feg som jag :-)

Var ju som sagt på party tidigare idag, jättefina kläder och mysig kvalite, men jag tyckte det fanns mest för mindre och då framför allt för killar, så jag gick utan att handla ett nå... Plötsligt händer det liksom :-)

Blev avsläppt hemma på gården, när jag ska gå in så inser jag att nyckeln inte låg där den ska ligga,
Peter hade skjutsat jacob till mormor och morfar och var då följdaktligen ca 6 mil bort...Och där står jag utan nyckel och utan telefon....(gissa om det började ryka ur öronen och koka under tårna...) Ha då även i åtanke att jag jobbat vaken natt och inte sovit när jag kom hem utan tänkt krypa ner i sängen en stund då på em...
Som tur var så dök Vickan upp, hon hade lånat dixie och tatt en skogs promenad, så jag och min hund fick följa med henne hem och dricka kaffe istället för att dregla på kudden...

Peter fick som straff bjuda hela familjen på pizza till middag :-) men det var inte ens gott...

Sen så gjorde jag nått jag inte gjort på år och dar, jag spelade bingo lotto...Elias kryssade och jag var lite behjälplig på sidan av, men nån vinst bidde det ju inte :-(

Igår gjorde jag en liten vinst (i min värld) hittade ett ställe som hade 20% på nova star kläderna, så en tröja och ett par byxor rikare vart Angelina medans mamman genast vart 500 fattigare, men dock ett leende rikare ;-D

Passar på att tacka Nikita för gott fika och trevligt party, hoppas på att få bjuda tebaks på tisdag:-)


Nu ska jag roa mej med nåt så sofistikerat som att städa ett badrum :-)

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Men du... inge nyfiken man blev då.... Meddela mig gärna så fort du känner för det. Du är rolig du.. så hemlig... Men jag har mina aningar...

2008-10-27 @ 13:58:45
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0