Min storkille...

Vad är det för en dag...
Är det en vanligdag???
Nej det är ingen vanlig dag
för det är Jacobs födelsedag....
HURRA HURRA HURRA!!!!!



En flera år gammal bild vart det...men jag kan inte fatta att min lilla kille har blitt så stor som 7 år...
Helt otroligt måste jag säga :-D

I vanlig ordning så har han blitt överöst med presenter... en tv, lego,  spel, skrivbord, pengar, massa kläder, experiment låda, morgonrock, film, radiostyrd bil, pilbåge och en massa mera som jag inte kommer ihåg så här på rak arm...

I morgon är det dax för kalas x2, först för skolkompisar, då blir det 8 barn, sen för "hemma" kompisar då landar det på 12 barn + våra 3, så nu ska jag sortera godis till barnens påsar :-D

kram o godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Linda T

Grattis på hans dag!!

2008-10-03 @ 22:57:03
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0