mera julshopping...

så med andra ord så är humöret bättre nu... ;-D

Hittade efter mycket stök legos julkalender till Jacob, har tänkt köpa den flera år i rad och då alltid varit för sent ute...men nu slog jag till då jag "råkade" hitta den...och man kan ju inte bara köpa en sak...??? nej, inte jag iallafall...så det vart mera lego, en tågstation och en starwars farkost som grabbarna ska få i jul :-)

Det känns bra, att få bort lite julklappar redan nu, så blir det inte sååå hiskerligt dyrt i december!!!

Kommentarer
Postat av: Linda T

Japp, det är de =O) Han trivs så himla bra och jag hoppas det fortsätter lika bra.



Kram

2008-10-23 @ 19:42:55
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0