Ljust va det här...

Eller nåt sånt, har dragit nit lotten :-) att ha ett ljusparty innanför mina väggar...
Kan ju å ena sidan bli skoj, å andra sidan döööjobbigt...
Anledningen att jag kan se det som jobbigt är för att vi ännu en gång följt en impuls och den här gången har vi rivit en vägg, vet ni vad som finns i en vägg?? mmm, tänkte väll det, spån...och vet ni vad som blir när man sågar sönder spån skivor??? Jo just precis mera spån, fint damm som numera täcker hela husets ytor, har försökt städa, men det kryper hela tiden fram mera äckligt damm...
Därav min tråkighetskänsla, jag måste verkligen städa hur noga som helst om jag ska kunna släppa in nån annan än närmast sörjande...
Och till på köpet så jobbar jag tråknatt helg :-(

Fast å andra sidan så kan jag ju härmed informera alla tilltänkta bli med ljusare att damm allergiker göra sig icke besväret...inte hund, katt o hamster allergiker heller...

eller så får jag ta fram stora dammtrasan och rotborsten så kan ju kanske alla komma...
Få se hur orken infinner sig :-)

Nu ska jag avsluta detta inlägg som jag alltid gör när jag jobbar natt...

Bäst att göra skäl för lönen o kicka igång jobb nerverna...

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Heléne

Jobba lugnt...

2008-10-24 @ 22:15:10
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0