kalas x massor...

Har ju en massa kalasfiranden mellan 23/8 till 8/10 vilket då resulterar i en massa fotograferings tillfällen, först igår tömde jag kameran och tänkte därför bjuda på en födelsedags mix...

                      


                                         

                             

                                

                                      

                              


                                


                        

                           

                              

                                         

                                         

                                        

                     


Som man kanske förstår då så är det de stora bilderna som är födelsedagsbarnen...men det är tre kalas som det inte finns några bilder från...annars tror jag faktiskt att jag fått med alla :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej men..HAHAHAHAHAHA! Jag tror jag dööööör! Alla bilder var fina men den på Andreas..herregud vad styggt!

2008-10-12 @ 11:02:23
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0