Bara en sak till....

Vi var ju som bekant o grattade svärfar både i onsdags(rätta födelsedagen) och i lördags (bjuda släkten på middag dagen)
i vilket fall så hade Jacob o hans kusin disskuterat nåt i onsdags o farmor hade lagt sig i och sagt

-men pojkar, ha inte så bråttom, ni har ju hela livet framför er...

Varpå min underbaring lägger huvet på sne o tittar på farmor o säger...

- Jaa farmor, det har vi, men det har inte du....

Tror min svärmor hade lite svårt att ta detta då hon inte sa ett ord om det förrän på lördag ;-D
Jag tyckte ju iallafall att den var klockren....

Kommentarer
Postat av: Zandra

Härliga kommentarer de har barnen!

Jag var inne på Änglar & Stjärnor och kollade efter tröjan, men fick samma svar som du hade fått. Fanns ingenting att få tag på förrän i februari...

Hoppas det löser sig snart för Peter med jobb!

Sköt om dig och hälsa familjen!

Kramar!



2008-10-14 @ 09:32:19
Postat av: Lilla jag

Kikar tillbaka, vilken härlig kommentar :-)

2008-10-14 @ 20:33:34
URL: http://familylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0