Si så där ja...

Så vardet snart dax att fara på jobbet IGEN...av nån konstig anledning så känns det alltid som man är på väääg till jobbet, jobbar jämt...
Ja, nu är det natt som gäller, sen 2 heldagar, för att avsluta med 1 natt till och efter det 2 kvällspass...så jag tycker jag har rätt att gnälla :-(

I går satt grabbarna o pysslade, klippte o klistrade, Angelina o jag tittade på kort, så tar jag fram ett på Ulrika då hon var ganska så höggravid med Nils och visar Angelina
Angelina utbrister förskräckt,- Icka yssa!!!  och pekade på magen...
Översatt blir det då Ulrika måste bajsa... :-D
Försökte förklara att Ulrikas något svällda mage inte berodde på nån variant av förstoppning, men förklaringen godtogs ej, Faktum kvarstog, Icka yssa!!!!


Nu ska jag gå och säga gonatt till mina små som ska sova!!!



Bilden då Ulrika va toanödig ;-D (enligt en 2 åring :-D)

Kommentarer
Postat av: sis

hahahahaha klockrent!!!

2008-11-06 @ 19:49:44
Postat av: Ulrika

HAHAHA! Go hon är Angelina =D Men tänk OM det hade varit så att min stora mage verkligen berodde på förstoppning..AJAJAJ.. hahaha!



Höres i morn ngt!



Kram

2008-11-06 @ 22:41:18
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0