natt igen då...

Arbetarens eviga lott här i livet... ;-D
Skojar lite bara, trivs faktiskt hyfsat bra(för tillfället...) med mitt jobb, vad är väll att vara ledig tillsammans hemma med resten av familjen mot att sitta här på jobbet mol allena hela nätterna... ;-)
man skulle ju tillo med kunna råka ut för sådana hemskheter som min kära vän Ulrika gjort i kväll...Irish coffe...ja, vad är det mot att sitta här och dricka gammalt brygg kaffe???

Frågorna är många och svaren få här i livet, glömde spela på lotto oxå, jag som skulle vinna129 millioner kronor i dag...ja ja, chansen dyker väll upp igen!!!

Till lite seriösare saker då...
när jag svängde upp till mitt jobb så var det tre småtjejer ute o härjade på gatan (uppskattningsvis ca12 år kanske)
inge mer med det förren jag mitt i rapporteringen ser dessa tjejer härja runt här på gården, efter ett tag så öppnade jag ytterdörren( de stog då gömda bakom min bil o fnittrade...) reaktionen på det blir tre hysteriskt fnittrande flickor i vild panik nerför backen...
Pratar lite senare i telefon med Ulrika och går då ut igen, då sitter samma tjejer utanför staketet och pratar, jag fortsätter och pratar med Ulrika, och när då tjejerna uppmärksammar mej så blir reaktionen den samma, hysteriskt fnitter och panik nerför backen... :-)
Hör efter ett tag att de kommer tillbaka, ropade ¨å efter dem att det var helt ok att sitta där och prata och vad blir inte reaktionen denna gång... Jo precis den samma ;-D
Har bara väntat på att det ska börja ringa på ytterdörrar och knackas  på fönster oxå...
Fast med tanke på hur mycket de redan har sprungit upp o ner i denna backe så orkar de kanske inget mer...annat var det då en annan var ung... ;-D då orkade vi speja, busringa och palla äpplen hur länge som helst ;-D och kul hade vi!!! (sen hur kul de utsatta hade vet jag ju förståss inte, men ju argare de vart ju roligare var det...)

Grabbsen följde med mormor och moster hem till Torpshammar idag, hade tydligen blivit något upprörda när det framgick att moster inte längre tänkte gifta sig med J (tog slut för 2år sen??)
Lär bli tufft att presentera den stackars nya killen för dessa kritiska små ögon :-D

Nej , som vanligt den här tiden på dygnet så finns det andra saker att roa sig med än att sitta här ;-D

Så kram och hej till er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jaaa..vad ska man säga?:D de är lika bra som mamma på korsförhör...om man säger så ;) åkte tillbaka till osd idag..men kommer hem i veckan igen! tänkte komma o sova över nått om det går för sig:) KRAM sis

2008-11-23 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0