handledsfraktur...

Har tillbringat halva dagen på akuten med Angelina, som tur var så följde min kära vän (eller ska jag säga partner...   ;-D) Ulrika med

Angelina har haft lite ont, men varit rörlig i höger arm sedan i lördags kväll sen hon gjort en vurpa hos farmor och farfar, tyckte idag i samråd med en annan vän Zara, att det ömma borde gett sig...
Och efter några timmar på akuten så visade det sig då att min lilla go tjej har en spricka i handleden, hon var otroligt duktig och fixade både röntgen och klämma och känna undersökningar utan mer än att visa onda ögat, så nu är då högerhanden gipsad och jag hemma med vab, skulle ha jobbat natt, men det känns inte som att dagis är ett alternativ i morgon!!

Nu är det dax för operation hopplockning och sök i ica påse då förhoppningar finnes att Peter burit hem nåt smaskigt från den butiken...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Men oj, oj, lillgumman. Hoppas det inte var allvarligt. Jag ringer imorgon när jag kommer hem från jobbet. Krama lillstumpan från mig.

2008-11-10 @ 22:04:24
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas natten gått bra o att hon sovit! Slår en signal sen! Kram Sis

2008-11-11 @ 10:22:28
Postat av: Vickis

Men hujja inte kul! Armen i gips nu då? Måste bli super jobbigt för lillafisan för de är ju så rörliga de små liven!?! Eller hon kanske har så ont att hon inte vill stojja? Ni får hade så bra så hörs vi!// Kram från oss

2008-11-12 @ 11:47:56
URL: http://frukammonen.bloggspace.se/
Postat av: Xenite

Aj då... inte roligt alls för er. Hoppas det känns bättre nu med gipset på... Ha det så bra....

2008-12-11 @ 08:15:03
URL: http://xenites-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0