trädgårdsdrömmar...

Har ju som bekant mina ideer lite då och då...för tillfället drömmer jag om en vacker trädgård...har bestämt att vi ska göra om uppfarten och ta bort plattor o dyl och ersätta med annat, har som sagt bestämt, men inte när detta ska ske...idag vart det, passade på innan Peter hunnit hem från jobbet, hann ta bort flera plattor ur gången, tänkte lasta de i bilen o köra till mamma o pappa, orkade inte riktigt lyfta de, så jag fick så vackert vänta till min man kom hem, så då lånade vi svärfars släpvagn o körde upp dem, kom på att jag skulle plocka sten i forsen till min nya rabatt, inte heller lika lätt som jag trott :-( men lite fick vi med oss hem i allafall, så det får väll bli nåra vändor till :-) kan kanske inte påstå att min man var så lycklig på mej...men det brukar gå över!!
Tänkte fara o köpa kantsten i morgon och fortsätta mitt påbörjade projekt!!!
I morgon ska vi förövrigt på konfirmation, börjar bli riktigt kyrklig :-) både förra veckan åsså nu, 2 gånger på en vecka, så ofta har jag nog aldrig varit i kyrkan förr!! ;-)
nu ska jag fortsätta med mitt jobb och sluta svammla här!!

nattinatti:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0