söndag igen då...

Veckorna går fort, framförallt de lediga helgerna! Vi har pysslat på en hel del här hemma, Peter är snart klar med snickerierna på altanen, så nu är det snart dax att köpa färg :-)
I går hade vi en heltrevlig kväll med våra vänner, det var år o dar sen vi gjorde nåt tillsammans utan barn, det vart grillat med massa goa tillbehör och nåt choklad klet till efterrätt!! Sen vart det ju oxå då en massa goa drinkar ute på altanen, med infravärme och ett extra element o nåra filtar gick det rätt så länge :-) Jag o Ulrika höllut längst, medan våra respektive roade sig inne med nintendo wii!!
Idag har det mest blivit en slöar dag, syrran kom hem med barnen vid 3 tiden, sen fick vi främmande av några gamla vänner som var lite kaffesugen :-)

MELWIN
Vem kan segla för utan vind
Vem kan ro utan åror
Vem kan skiljas från vännen sin
utan att fälla tårar...

Jag kan segla för utan vind
Jag kan ro utan åror
Men ej skiljas från vännen min
utan att fälla tårar

Melwin, tänker ofta på  dej, och speciellt då i dag då du skulle fyllt 5 år!! Men jag är säker på att du har det bra i din himmel där du vakar över dina bröder och dina föräldrar!






Kommentarer
Postat av: Anonym

1000 t a c k Linda för dom orden..för allt du skrivit om Melvin! Du vet att det värmer så då någon pratar om min älskade ängel o speciellt någon som står mig så nära som dig! =)

Många kramar Tant U

2008-05-20 @ 19:22:20
Postat av: Sis

Jag tror jag måste lära mig att dricka kaffe.. missar ju massa fikan pga det :p
Kanske kikar förbi sen...e i thr nu:)
Kram!

2008-05-22 @ 11:40:25
Postat av: Heléne

Hej tjejen! Hoppas din jobbarhelg går bra. Vi hörs!

Kram

2008-05-24 @ 10:51:58
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0