lite "jag har jobbat natt" småsur då...

Allt som skrives i detta inlägg måste läsas med censur glasögonen på enligt lagen om skydd för nattarbetande kvinnor som inte har vett att sova på dan...
Ibland tror jag att jag är lite småsynsk faktiskt... satt för en stund sen i soffan och tänkte vila till då jag helt plötsligt får för mej att gå till barskåpet och öppna burken med wiskey flaskan JAG fick av pappa för ett antal år sedan, kommer inte ihåg vad det är för sort, men det är en jätte fin flaska i en jättefin plåtburk...och efter peters fest i lördags är den bara halv...(innehållet då alltså, inte flaskan...) Jag har varit jätte rädd om just den wiskeyn och hade i min tanke tänkt ta med den till stugan på midsommar och bjuda på, kan ju erkänna att det var jag som sprättade flaskan när ulrika o Andreas var här o grillade, men det var för att JAG ville bjuda Andreas på en god wiskey, det var ju inte riktigt tänkt att peter skulle bjuda sitt jobbpatrask på halva flaskan helgen efter :-( och ja, jag ÄR sur...så det så...och det tänker jag vara ett tag till oxå!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sis

Man måste ha en sån dag ibland =) Hoppas det lugnat sig nu bara :p o..jag hoppas att Elias är bättre så jag kan komma förbi sen! Kramar

2008-06-03 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0