jävulskt seg dator o huvudvärk...

Låter väll som ett väldans upplyftande inlägg... ;-D
Dagen har tillbringats i kyrkan på konfirmation, en av mina bästa vänners dotter konfirmerades och givetvis vill man ju vara på plats :-D Vi hade gått i hop och köpt ett jätte fint halsband som jag hoppas att hon tyckte om!! sen vart vi bjudna på smörgåstårta och vanlig tårta och massor med kakor:-D
När jag kom hem insåg jag att barnen bara hade allvädersstövlar, kan ju bli lite varmt nu det!!! Så då drog vi in på birsta och shoppade lite, 3 par stövlar till barnen, en klänning till mej och varsina par skjortor åt pojkarna till nästa helgs konfirmation!
och nu sitter jag halvt utslagen och svär över denna ofantligt sega dator med en huvudvärk som sakta tar död på mej :-( känns det som iallafall, fast jag har precis stoppat i mej ipren, så det lär nog gå till sig :-)

seeyö

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Gör ett nytt försök att kommentera..var ju tvärstop i går =/ Jättefina bilder från er semester!! Såg riktigt okallt ut =)

Si jo läjtöör!

2008-05-05 @ 10:08:16
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0