stor shopping

Idag har jag gett utlopp för mina shopping nerver!! skor har inhandlats på löpande band :-)  har införskaffat 2 par nya skor till mig själv, inte illa va!!! Jacob och Elias har fått 1 par var och Angelina kom upp i tre par skor!! Peter han vart utan...men å andra sidan så föredrar han att handla själv :-) Angelina fick ett par kombinerade bad/ sommarskor, såg ut som ett par lätta jympa dojjer, jätte fina, men liiiite dyra, men hon måste ju också ha nåt på fötterna i Egypten, har hört att man bör ha badskor där, och grabbarna har ju foppatofflorna, så de klarar sig!

 Hula  Hula Hula 

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja nog kan du det här med shopping iaf :p Jag tror jag går i dina fotspår;) ses imårrn! Kram lillasis

2008-03-20 @ 18:35:24
Postat av: Heléne

Hej! Ville bara tacka för påskäggen, barnen blev jätteglada. Hoppas ni får det trevligt i Klöstre idag. Vi ska åka till Birsta en sväng och sen bär det av till Nordanede. Kram Heléne

2008-03-21 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0