I morgon bär det av...

Bara en natt kvar att jobba, sova en stund och sen drar vi  Girls Rule på våran efter längtade "pantertant"resa!!!!!! Ska bli sååååå kul!!!!!!!!
Huve saken stormen håller sig i norrland och inte följer med oss till sjöss så ska nog allt bli bra!
Nu är Elias på väg till  mormor  och morfar och ska sova där i natt!! Jacob har ju varit där sen i tisdags, men efter som Elias fick feber så får han fara nu när han är pigg :-)
Jag har hållt på att packa lite nu och inser att det inte skulle vara helt fel med en uppdatering av garderoben, måste ta och handla lite till mig själv istället för att fortsätta proppa barnens garderober överfulla :-)
men nu har jag i allafall stoppat ner kläderna så nu är det bara neccesären kvar att packa!!
Nu ska jag vila lite inför natten!!

See you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0