GLAD PÅSK!!!!!

 Chick GLAD PÅSK!!!!!   Child Basket

HAR TILLBRINGAT DAGEN HOS MAMMA OCH PAPPA!!! VILKET I VANLIG ORDNING INNEBÄR ATT MASSOR MED GOD MAT HAR INTAGITS, GODIS I MASSOR OCH PÅSKÄGG SÅ DET RÄCKER TILL JUL:-)
NOG OM DET, I MORGON SKA VI TILL PETERS FÖRÄLDRAR PÅ MIDDAG OCH PÅ SÖNDAG KOMMER HANS KUSIN MED FAMILJ HIT, DE SKA FIRA ELIAS EFTERSOM ATT DE SKA BORT DÅ HAN FYLLER ÅR! SÅ DENNA STACKARS HELG ÄR FULLTECKNAD IN PÅ VARENDA TIMME KÄNNS DET SOM! MEN DET ÄR KUL OXÅ, SAKNAR BARA NÅGRA ENSTAKA SLÖTIMMAR SOM INTE SKULLE VARIT HELT FEL OM DE FÅTT PLATS I PLANERINGEN OCKSÅ ;-) NU SKA JAG PASSA PÅ ATT UMGÅS LITE ME MIN MAN INNAN DET ÄR DAX ATT SOOOOVA!!!!

MEN SOM SAGT GLAD PÅSK ALLA KÄRA!!!!   Easter Basket



JO FÖRRESTEN...TILL PANTERTANTERNA...JAG HAR ETT FÖRSLAG PÅ NÄSTA TRIPP...HAR REDAN DISSKUTERAT DET MED TANT U OCH HON TYCKER SOM JAG...NÄSTA RESA BÄR DET AV TILL ......
.....KINA.... ;-) LÅTER VÄLL BRA!!!



  

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag är med...När åker vi?? Men visst blir vi borta mer än en natt då väll ;-D

Glad påsk!

Kram Tant T

2008-03-21 @ 23:38:05
URL: http://killmamman.blogg.se
Postat av: Sis

oj?! nu tror jag väl:) vad ska ni dit o göra? ta en destination som ni kan åka med flynordic isf ;) hihi! tack för igår! nu ska jag hoppas in i duschen och göra mig redo för middag och vin..det nalkas fest;) Kram!

2008-03-22 @ 16:18:12
Postat av: Heléne

Kina?? Ja, det låter bra, kommer dock att känna mig lite lång... ;-))

Hoppas ni har en bra påskhelg! Vi får höras!

Kram Heléne

2008-03-23 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0