Finland tur och retur...

Har då kommit hem efter "pantertant" resan, vilken sammanfattas bäst med ett ord "SUPERDUPERKULIG"
Allt flöt på, flyget som vi kan tacka min syster för att  det blev extra minnesvärt, iallafall för en av oss, som fortsatte sväva på moln underresten av resan...
404367-15

Här kliver Ulrika ur planet sist av alla efter att ha fått sitta fram med piloterna på vägen ner till Stockholm :-)
Men även vi andra "vanliga dödliga" som satt på vanliga säten vart mycket gott omhändertagna av flygvärdinnan!!!!!

Väl nere i Stockholm tog vi taxi till båten, ställde bort väskorna och nosade rätt på en pub medans vi väntade på båtens avgång...
404367-12404367-11404367-10404367-9

Där hann vi med lite gott och blandat på drinkmenyn :-) vi avslutade väntan med att förflytta oss på mc donalds innan vi klev på båten!!!
Resten av kvällen vart också mycket lyckad, vi åt en suverän buffe, en av de bästa jag ätit till havs :-) drack en massa goda drinkar och dansade till vi stupade!!

Jo förresten... Tant T fyllde ju år också, så vi firade henne, hade en mini variant av suprise party på hytten!!!
404367-13

GRATTIS igen tant T...

Det är ju bara Tant U och Tant T som har kvalificerat in sig för pantertant namnen ännu...Jag och Helene är ju lite yngre vi  ;-D så det dröjer ju ganska länge tills vi kan använda oss av tant L och Tant H så än så länge så kan ni kalla oss för "party pinglorna"

Och här slutar redovisningen av denna kryssning, men en sak VET jag, och det är att det inte är den sista vi gör tillsammans!!!
Avslutar då detta med att tacka samtliga pantertanter för en helt fantastisk kryssning...Tallin nästa va :-D


Kommentarer
Postat av: Tant U

Tack själv för en underibareli reseli!! Ska vi åka nästa helg igen..eller ;-p

2008-03-09 @ 16:45:33
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Heléne

Helloo!! Hur känns det så här dagen efter? Jag är fortfarande seg, men något bättre nu efter babysim och lite käk.

// Heléne

2008-03-09 @ 17:17:36
Postat av: Linda

Tant T här då, Tack själv för en kanon resa!
Vet inte om jag orkar nästa helg, måste nog ha ett par månader för att hämta igen sig ;-)

2008-03-09 @ 21:15:35
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0