En liten fundering...

Skulle behöva lite tips...HUR F-N BLIR MAN MILLIONÄR???? Ska ut och jobba natt nu, och känner väldigt starkt att det här med att jobba 100% inte riktigt är min grej...sisådär 20% skulle räcka gott och väl :-) tänk vad mycket tid det skulle finnas att göra vad man ville då, resa, shoppa, umgås med familjen och alla underbara vänner man är begåvad med!!! Men som kommunalare så lär man ju knappast bli nån millionär genom att jobba iallafall...får väll återigen be mina böner om att fru fortuna ska le emot mej och mina penningfyllda drömmar :-)

från det ena till det andra...Satt mig och kollade hur många barn som ska få inbjudningskort till Elias 5 års kalas...21 st!!! Det är fler än jag tänkt invitera till min egen "bli tant" dag det...Hyrde försammlingshemmet lite snabbt så får vi ju plats i allafall:-)

Nix, nu är det färdig dravlat, ska i väg och tjäna stor kosing :-D

Tjing tjong!!

Kommentarer
Postat av: sis

Vi kan ju börja med att kolla vår LOTTOrad?;)blev de nå? jag har ju inte ens numren haha!

2008-03-11 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0