4 dagar kvar...

JA, sen ska det då bli Finland för oss unga tjejer... ska ju som bekant åka mamma båt och dricka pappadricka!!! Totalt är vi ju 4 tjejer som ska åka, sammanlagt är vi då 17 st i våra familjer... intressant va...men det jag försöker komma fram till att 3 av 17 är SJUKA...så nu håller jag alla tummar och tår och ber till de högre makterna, som jag för tillfället väljer att tro på, att vi ska komma i väg på denna efterlängtade kryssning... Jag VILL dricka pappadricka (sagt av Edward 4 år, vid våran förra mammakryssning) också vill jag fara iväg och bara vara och umgås med mina resekamrater!!! JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag tänker och jag SKA!!!! om inte Ulrika behagar bli frisk så tror jag att jag beställer sån här sjukresa åt henne till midlanda, då får hon iallafall ligga på vägen dit, sen kan vi vara redo med wiskey där, det har jag hört botar det mesta:-)
Allt löser sig, det brukar göra det iallafall!!!
Vi fick stjäla bricanyl av Helene idag, Angelina har ingen rolig hosta...och 39 graders feber på det gör ju att hon inte är så jätte pigg! men förhoppningsvis är hon piggare i morgon!!
Grabbarna ska åka till mormor och morfar i morgon och vara kvar till på fredag, vilket innebär att jag inte kommer träffa dem förrens på söndag efter min lilla tripp over the sea... antar att det kommer bli en hel del godis handlat i taxfreen, har lovar att de ska få äta lördags godis även på söndag:-) men andra ord så har jag mutat mina söner till att ge mamma frigång:-) Alla medel är tillåta i kärlek, krig och kryssningar:-)
Nu ska jag koka kaffe och invänta lite främmande!!!

skepp o hoj!!!!

Kommentarer
Postat av: sis

jag KOMMER jobba då ni åker.. dock i incheckningen, men iaf :-D

2008-03-05 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0