Utmaning




Utmaning

15 år sen - 1993

innebär att jag var 15 år, spelade fortfarande fotboll, umgicks med kompisar....mer spännande än så var det nog inte...

10 år sen - 1998

Fyllde 20 år, träffade Peter, flyttade in till stora staden sundsvall, min morbror dog :-(   började jobba inom handikappomsorgen!
5 år sen - 2003

Jacob skulle fylla 2 år, Elias föddes, hade flyttat till huset
3 år sen - 2005

Vi gifte oss 10/12 i tuna kyrka! 

1 år sen - 2007

Angelina fyller 1, har då 3 barn, villa, vovve o volvo (som byts till ford )

3 månader sen - mars

Har bytt jobb o precis börjat jobba efter föräldrarledigheten 

I går - 29 juni

Vilade ut efter Tant H:s 30 års fest, hämtade barnen o bjöd svärisarna på kaffe:-)
I dag - 30 juni

Firat Sebbes 11 års dag, en dag försent men ändå :-) ska vila inför jobb natt :-(

I morgon -  1juli

Sova lite efter natt jobb, sen blir det väll lit epyssel här hemma i vanlig ordning:-)
Om ett år - 2009

Jobbar väll, köper förhoppnings vis husvagn (håller på att bearbeta Peter) förhoppningsvis är alla nära friska o glada:-)

utmanar :syster och  Helene

Kommentarer
Postat av: Zandra

Köpa husvagn kan ni väl göra! Jag tänkte att ni kanske ville åka på husvagnssemester med oss i sommar ;) Jag är jättesugen på att köpa en!



Kramar från mig!

2008-06-30 @ 21:56:22
Postat av: Heléne

Tackar som bockar, ska försöka att ge mig på den....

2008-06-30 @ 22:42:30
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0