Tacksamhet...

när man jobbar natt så har man ju lite tid för egna funderingar... och eftersom att jag har passerat 30 så är det ju hög tid för vita arkivet eller vad det heter....nej, skämt å sido, jag kom bara på så här vad otroligt mycket jag har att vara tacksam för...( och eftersom att jag inte har nåt bättre för mej så tänker jag också delge er de tankarna...)

Jag har världens bästa man, tillo med gift med han... ;-)
Har tre underbara barn....
mamma o pappa som alltid finns o hjälper till..(även när jag inte vill...)
Bästaste lillasystern....
Underbaraste vännerna på denna jord
Helene, Ulrika, Zara, Anna och Vickan
Sen så har jag ju mina svärisar å de ställer ju också oftast alltid upp så de får oxå vara med ;-)
sist men inte minst mina gudbarn då givetvis Maya, Hugo o Nils....
kom på en till... min kusin Patric o hans flickvän Josefin, vi pratar o ses inte alltför ofta, men de känns aldrig "långt borta" och för att de hjälper mamma o pappa så otroligt mycket :-)

Åsså har jag ju värdsligare saker att vara tacksam för oxå....

Vårt hus...(för tillfället står altanen på tio i topp i den kategorin...)
min rabatt som fortfarande inte ä r en rabatt... (kanske inte nåt att vara tacksam för...)
En anan sak som jag oxå är tacksam för är att jag delade min 30 årsdag med min bästa vän Helene...
stugan...alltid i mitt hjärta....
min nya cykel...visserligen bara instyrd i garaget o aldrig provcyklad men ändå...

sen har jag massa annat att va tacksam över oxå, men nu börjar min trötta hjärna spela mej spratt så jag ska ut på spökjakt ...

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja, man har så mycket att vara tacksam för! Tänk vad man lätt glömmer bort det vissa stunder.

Hoppas du fick en bra jobbanatt! Jag hoppas vi kan ses o shoppa ilag nått:D o när jag är med vet du att du kommer ha införskaffat nått till dig själv också innan du kommer hem;)

2008-06-27 @ 12:57:15
Postat av: Heléne

Hej! Ingen dålig lista, tackar för att man fick vara med på den =). Hoppas du är utvilad inför morgondagen, då ska vi festa VÄRRE än förra helgen, dvs kommer vi att vara medvetslösa.



Kram

2008-06-27 @ 21:59:06
URL: http://haherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0