svampbob lever...

Ja, åtminstone i min dröm...Har börja drömma helt sjuka saker, kanske beror på att åldern tar ut sin rätt och att hjärnan slappnar av och släpper fram saker som min tidigare unga hjärna sorterat bort i tidigt stadium...??? Ja inte vet ja, känner mig i vilket fall lite lätt sinnesslö när jag slår upp mina blå efter min skönhetssömn...Gamla så väl som nya bekantskaper figurerar lite hur som helst på va underligtvis som helst i mina drömmar, likväl som dessa på hittade svampar...jaja, bara släppa o gå vidare :-)

Har jobbat natt, och sov ända till 13.30 idag, tror det är rekord(säkert oxå åldern som tar ut sin rätt...) så sen har jag faktiskt varit pigg o på strålande humör... Fixat lite i Jacobs rum, han fick ju en ny säng igår, så nu har vi möblerat o sorterat så det blir nog bra när det blir klart :-)
Fick främmande av en gammal klasskamrat till Peter idag och hennes 2 barn, trevligt!!!

Sen så har det rasat in paket i lådan hemma...Peter ser inte alltför lycklig ut...men som sagt barnen behöver kläder...och det är ett argument han änsålänge köper ;-) Idag kom det lite grejer till Angelina, dels en baddräkt  från Idat, en klänning från samma och en t-shirt från småfolk, jätte fint var det och hon poserade så gärna när hennes favvotant vevve  (som för övrigt har utvecklats o blitt en gickan...) kom förbi
Igår kom ett annat paket, där var det en t-shirt till Elias, trosor o pyamas till Angelina men sen var resten till mina gudbarn..de måste ju oxå få nåt ibland, Nils fick sina tröjor idag, i mitt tycke skit tuffa med döskallar på, Maya o Hugo ska få sina nån da framöver de också:-) ja, jag kan inte hjälpa att jag tycker det är kul att handla...men till mitt försvar kan jag säga att både Jacob o Elias har dratt i väg nåt alldeles otroligt på längden nu :-) handlade på jc åt dem igår, Jacob fick 3 par jeans o en t-shirt och Elias stackarn fick bara 1 par jeans han men men livet är inte alltid rättvist : -) (bara för att jag skrev så kommer jag att ha jättedåligt samvete i morgon o fara på stan o handla till honom:-) va säger du ulrika, ska vi shoppa lös i morrn?? ge mig nån timmes sömn så kan vi ta en kaffe drink och göra stan efter det!!!

Nu ska jag väll ta o jobba lite antar jag:-)

på återseende min avänner ;-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu tror jag TANT Linda blitt cenil..Jag hade gärna shoppat lös endel om det inte vore för att jag s o m s a g t jobbar dagen i morgon ;)

2008-06-26 @ 22:51:03
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: linda

jaja, kan ju inte komma ihåg alla detaljs...

2008-06-26 @ 23:09:44
URL: http://lindablogg123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0