sommar!!!!!!!

Har vistas i solen hela dan i dag, efter lunch packade vi in familjen i bilen o begav oss till fam J för lite trevligt umgänge i solen, vattenspridaren på för de stora(barnen alltså...) och pool för de två små, kaffe o solstol för de vuxna och vips så hade flera timmar förflutit :-) Väl hemma vart det inte många knop gjorda, lite middag och en ny solstol med ny kopp kaffe vart nog allt...och nu sitter jag på mitt kära jobb och här ska jag tillbringa de närmsta  10 timmarna, med vad vet jag inte riktigt ännu, men nåt kan man ju alltid hitta på :-)
har fortsatt finurla på min stundande fest här på midsommar dan, som det ser ut nu blir vi 22 st, tror jag håller fast vid min plan på tjaulknöl o potatis gratäng/ och pot sallad på nypärer... tror det kan funka bra för de flesta! ska väll ta mej en tur på systemet o inhandla nåt drickbart till maten också, men det de ska dricka resten av kvällen får de nog ta med sig själva ;-) hä brukar lösa sig...
Nu är det dax för lite jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0