som man bäddar får man ligga...

...sägs det...och efter som att jag alltid får en släng av damp när jag kommer hem efter att ha jobbat natt så har jag ju inte sovit många minuter idag, så humöret o tålamodet är på topp som ni förstår!!!
Barnen har varit på skola och hos farmor o farfar i dag så att jag skulle få sova :-) men istället för att sova har jag roat mej med teknikens under, suttit vid datorn, terroriserat alla mina vänner med jobbiga o lååånga telefonsamtal och suttit vid tv:n, med andra ord en riktigt givande dag...eller nåt sånt!!! paketet från lilla miraklet kom inte idag som jag haft en svag förhoppning om :-(
Nu ska jag snart hopp i säng faktiskt, ska jubilera på jobbet i morgon, kan ju bli spännande, men vi skulle ju bli bjuden på smörgåstårta, så det kan ju inte bli alltför illa ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0