Så var det bara 11 timmar kvar...

Som sagt bara 11 timmar kvar av min natt helg :-) Har precis skurat golven o plockat ur diskmaskinen, så nu är det några förhoppningsvis lugna timmar framför mej!!
Tänkte jobba på min begynnande bränna idag, plockade fram bikinin, solstolen och morotsoljan som jag införskaffade i egypten och skulle så stort sova ute i solen, jo men tjena, det gick ju inte så bra, de första 10 minuterna låg jag o blundade krampaktigt, tillslut var jag så svettig att jag höll på att kana ur den förbaskade stolen som till på köpet oxå är trasig så man måste liksom balansera lite för att inte göra en bakåt volt, så det var bara att kliva upp och fortsätta vilan på annan plats :-)
har ju varit lite duktig idag också, hunnit med både tvätt o strykning, inte illa så här en söndag!! Och rabatten då, hur det går med den??? å det går frammåt, en kantsten till vart ner satt idag, så håller vi det här tempot så är den nog klar lagom till det blir frostvarning igen :-) men å andra sidan så har jag planterat ner en av lökarna jag köpte som ska vara i en ampel, så förhoppningsvis så blir det ju nåt av den iallafall...de andra lär ju döö en långsam död nere i matkällaren... :-(
hade fått mail från lilla miraklet idag, de hade packat min beställning, så förhoppningsvis kommer den på tisdag så kan jag ju lite snabbt packa upp o plocka in i Angelinas garderob utan att Peter märker nåt?? det har lyckats förr, så omöjligt är det ju inte :-) från onsdag så är ju Peter hemma o pappaledig ända tills i augusti, så då är det kört...bara att erkänna att shopping nerverna dallrat ännu en gång...
Nu ska jag ta o rota fram lite grejer o planera lite mera inför min stackars fest...
Och förresten ULRIKA, nu har du loooovat att sjuunga på festen, tror jag vill höra "thats whats friends are for".... den har ju jag sjungit för dej en gång i världen...i telefon när ni va hos mammsen o pappsen :-) så det vore riktigt nice, som min syster skulle sagt:-) men du har ju lång tid på dej att öva, och vi blir ju förmodligen bara 20 st som alla förhoppningsvis kommer att vara duktigt berusade :-) så du behöver ju inte ens vara nervös;-)
så sing on my friend så höres vi i morgon :-) bara en sak till Ulrika , kom i håg att Helene oxå kommer vara där å hon vill ju oxå höra en egen låt av dej :-) det fixar väll du...eller hur gumman!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ha ha ha!!! Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste om sololjan och solstolen. Jag kunde se det framför mig.



Ja, självklart vill jag oxå höra en sång. Jag vill nog höra Titanic låten som Celine Dion sjunger, "My heart will go on" eller vad den heter. Lycka till på jobbet!

2008-06-08 @ 22:55:58
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Heléne

Ha ha ha, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste som solstolen, kunde riktigt se det framför mig!



Ja, jag vill oxå höra en låt, jag vill nog ha Titanic låten "My heart will go on"!



Jobba lugnt!

2008-06-08 @ 22:57:34
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Heléne

jfskljfkljlfs

2008-06-08 @ 22:58:03
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Heléne

Ser ut som jag har trakaserar dig! Ha, vad lustigt, jag har inte ens verifierat dessa inlägg, men ändå kommer de in.

2008-06-08 @ 23:43:59
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja jag ska sjunga..men om det sker då alla sover eller i tidiga ottan..det bestämmer tant själv =D O Helene, tack för tipset. Finns viss risk att min röst skär sig på dom höga tonerna men jag skulle nog kunna fixa den låten relativt bra iaf..HAHAHA!!



M I N D R E ÄN 2 V E C K O R KVAR N U!!!!!!!



Kram

2008-06-08 @ 23:59:30
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0