lång helg...

Jaaa, för er som inte har den turen att jobba varannan helg då... ;-) själv har man ju lyckan att i morgon kliva på natthelgen...( i hate it) men över till nåt roligare..
Idag fyller Peter år, så när han kom hem från jobbet så firade vi honom, han fick en munkjacka, salming kallingar och en ny mobil av oss, verkade nöjd i allafall! sen kom då mina kära svärisar och hans bror m. fam av dem så fick han rakvatten o deo( av bröderna) av mammsen o pappsen så fick han en ny gräsklippare o lite päningar, så det var fina grejer, på lördag kommer mina föräldrar och grattar honom, mamma har dratt till finlandinen med sitt jobbinen!! Icke att förglömma då så har min syster redan hunnit med att vara hit, å hon köpte två snygga tröjor ( den vita är redan använd, tvättad och snart struken Annelie...) såååå, då har vi tatt Peters födelsedag, i övrigt så har jag o barnen varit hemma o tvättat, blåst upp en pool o fyllt den, städat inför kalaset och haft det allmännt svettigt idag:-) men såna dar har jag gärna flera av, saknar faktiskt att vara hemma på heltid med barnen...men det är väll så att gräset alltid är grönare...
Tänkte avsluta med lite blandade bilder....

                     Prins Elias                                              tant U o Dixie...         

see you....

Kommentarer
Postat av: Heléne

Heloo! Fina bilder, tackar igen för pallkragarna!

2008-06-05 @ 23:08:03
URL: http://haherman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Fina bilder..speciellt den på mig ;)

2008-06-06 @ 22:53:54
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0