ingen skolavslutning utan tårta...

Så är det, så nu efetr jobbet har jag snott i hop bottnar till morgondagens  tårta, blev marängsmet över, så barnen får gröna maränger oxå :-) ska det va sommarlov så måste det ju märkas...har beställt sommar paket till barnen, men det har inte hunnit komma ännu, så det får nog bli en snabb stads tur direkt efter skolavslutningen så får de välja nåt på barnens hus själva istället då :-) det lär väll inte bli alltför högljuda protester antar jag!! nu ska jag gå o se om mina gröna monster maränger är färdiga...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej! Vad mysigt det låter! Härligt med skolavslutning! Vi har ju några år kvar innan vi får gå på vår första. Gröna monstermaränger lät ju spännande... Kanske man ska testa.



Hälsa familjen!



Kramar från mig!

Zandra

2008-06-12 @ 08:28:44
Postat av: Linda

Vill gärna se bilder =)

2008-06-12 @ 21:31:46
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Sis

Du har blivit utmanad i min blogg! Check it out!

2008-06-14 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0