här igen då...

Andra natten av tre...det går frammåt:-) och tur är väll det... sov en stund i morse iallafall, men sen va det bara å hopp i bikinin och dansa ut till solstolen och fortsätta lite välbehövd vila...hur som haver så lessnade jag på att vila efter ca 1/2 timme, började då med mitt projekt rabatten...tung grävt var det, men som tur är så har jag ju en underbar man som kom och avlöste mitt planlösa grävande och jag fick förvandlas till arbetsledare... ;-)  nu är iallafall själva förinta rabatten delen klar och vi är på steg två...sätta kantsten...kan ju låta simpelt värre, men de små djävlarna ska ju sitta rakt oxå... vi (läs Peter) ska fortsätta med det pysslandet i morgon fm medan jag sover ;-) passar nog ganska bra som arbetsledare jag... :-D sen är det väll min uppgift att få ner de små lökarna som jag lyckats införskaffa...ska väll erkänna att jag inte ens vet va som är upp o ner på dem och än mindre hur långt ner de ska grävas...det följde ju visserligen med nåt papper med beskrivning om handhavande men det är gone with the wind...eller med Angelina :-D hur som helst så är det borta så jag får väll chansa!!
Gick igenom min mail för en stund sen och insåg då varför mina skattepengar gått upp i rök, hade ett ex antal beställnings bekräftelser i in boxen...ooops!!! givetvis till barnen :-D har hunnit med att handla skor från brandos, kläder från lilla miraklet bla ska  bli spännande att se när paketen kommer, framför allt Peters min... men det är ju så, barnen behöver kläder...eller hur:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0