fin främmande...

Sicken dag... först planerings dag från 8- 17, eller om jag ska vara ärlig så lyste flitens lampa så intensivt att vi kom ifrån redan 16!! Peter o barnen hämtade mej inne i stan åsså vart det en snabb middag på donken tillsammans med syster:-) innan vi drog oss hemmåt, Peters kusin och hennes 2 pojkar kom o hälsade på, det var JÄTTE länge sen vi träffades riktigt o hade tid att sitta ner o prata, det var trevligt :-) Jacob vart överlycklig, för de hade med sig Olivers gamla cykel som numera innehar ny stolt ägare :-)



Grabbarna spelade fotboll o härjade vilt ett par timmar, så nu har jag två trötta grabbar uppe i soffan :-) men de hade riktigt kul, för bilen hann bara av gatan innan frågan kom "när kommer de nästa gång??"

                       

Angelina fick sig en ny bästis/ idol i Oliver och han var otroligt snäll och lät henne vara med i allt :-) summa summarum så bidde det en riktigt kulig kväll, hoppas på fler i sommar :-)
Kan bara inte smälta att när jag träffade Peter så var dessa grabbar SMÅ, jag älskade att låna dem o hitta på en massa skoj, och nu är de så STORA!!!! Sagt det förr o säger det igen, tiden går såååå fort!!!

Kommentarer
Postat av: Sis

Tiden går fort då man har roligt :D

2008-06-17 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0