dravel...

Va på info möte i Jacobs skola idag, och därav rubriken...tänker inte komentera det nå vidare utan det räcker med DRAVEL!!! men vi fick i allafall se klassrummet han ska vara i nästa termin och träffa nya  fröken, hon verkade jätte trevlig, så det blir nog bra!!

I övrigt har jag jubilerat på jobbet i dag, vi har firat att huset fyller 10 år ;-) det var trevligt, go mat...och inte så mycket mer att skriva om det heller!!!

som det kanske märkes så är jag på ett helvetes humör och det känns som om att jag tänker stanna i min surbubbla resten av kvällen :-(

det enda kuliga i dag är att Peter har gått på föräldrar ledigt och ska va hemma till 25 augusti!!!!!

Annars känns allting BARA bläääääää
(eller förresten...fick kläderna från lilla miraklet idag, så jag hann gömma undan dem i Angelinas garderob innan Peter kom hem :-) så det tyckte jag oxå var lite kul...)

hejdå alla glada bloggare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0