allt man önskar kan man få...

I går fick jag en för tidig födelsedags present av min kära man :-) nåt jag önskat mej läääänge!!!!! en ny kamera :-) behöver inte förtydliga nåt om hur många bilder som blivit knäppt de senaste två dagarna va :-)



Barnens tremänningar var på besök igår...



Picknick på gräsmattan är inte helt fel heller...



Angelina matar Dixie... :-)



Angelina o Misty vid sandlådan i stugan!



Elias provkör grävaren inför sommaren...



Jacob tappade en tand till igår (som synes :-))



Elias hjälper pappa o morfar att fixa vattnet i stugan!!



Ulrika var oxå o pillade på kameran ...

Det var några av de 155 bilder jag knäppt under dessa två dagar... massor av finesser som jag måste lära mej, men kan inte annat säga än att jag är NÖJD med min nya leksak:-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag är inte det minsta avis..inte alls..inte för 5 öre!! Eller kanske lite då ;) VILL OOOOOOXÅ HA!!!!



F E M dagar K V A R NU sen blir det klackarna i taket!!



Kräm

2008-06-16 @ 08:22:24
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Ulrika

..justja, jättefina bilder!! =D

2008-06-16 @ 08:23:20
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: sis

Härliga kort! Mer kommer tas på lördag;) o nu är dagen med stort D här snart :D

2008-06-16 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0